چنین گفت بتمن(نقد و بررسی بازیBatman arkham knight) خرید هاست لینوکسبند انداز دستی خرید مونوپاد هاست ویندوز Plesk
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
چنین گفت بتمن(نقد و بررسی بازیBatman arkham knight)
نوشته شده در چهار شنبه 11 شهريور 1394
بازدید : 266
نویسنده : حمیدمحدثی

«سخن آخر»

با این که هر کس می تواند به ظن خود ایرادی از آخرین بتمن راک استدی بگیرد، اما در هر صورت این بازی فوق العاده متشخص و زیباست.خود من از گیم پلی و گرافیکش خیلی راضی بودم و خیلی از ایرادات گرفته شده را حداقل با معیار های خودم که می سنجم وارد نمی بینم.داستان بازی هم حتی با وجود نقاط ضعفی که در متن هم به آن ها اشاره شد واقعا جالب و زیباست.دیگر قرار نیست با بتمن راک استدی ملاقات کنیم که احتمالش زیاد است اما مشخص است که این شرکت در تمام بخش های آرکام نایت خواسته خود را نشان دهد تا گیمر ها بتوانند از محصول نهایی آن ها آن طور که واقعا شایسته‌ی نام بتمن است استفاده کرده و لذت ببرند.درحقیقت آرکام نایت(که من با خود شخصیت آرکام نایت هنوز مشکل دارم!)مشکل آن چنان بزرگی در بخش های متفاوتش ندارد؛بلکه مجم.عه ای از مشکلات کوچک باعث شده بازی کامل کامل نباشد.راک استدی هم با تمام هنر خود توانست جوکر را که هنوز عاشقان زیادی دارد در بازی خود بگنجاند.به هر حال از تلاش آن ها باخبریم و زیاد هم شرکت محبوبمان را سرزنش نمی کنیم!اما توجه کنید که،این آخرین بتمن راک استدی است؛پس زیاد سخت نگیریم!

نمره از9.0/10

منتقد:حمید محدثی






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: